بروزترین سایت تفریحی و دانلود
.:: Your Adversing Here ::.

دانلود بازی فکری و جذاب Trine

 دانلود بازی فکری و جذاب Trine 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b2/Trine.png

 

این بازی بسیار زیبا ساخته شرکت frozenbyte میباشد و انتشار بازی را شرکت atlus انجام داده است .داستان بازی درباره دزدیدن یک شی از پادشاه یک منطقه است و در این راه ۳ فرد که عبارتند از : دزد ، جادوگر و شوالیه با یک دیگر همراه می شوند  تا به پادشاه کمک کنند . بازی داستان پیچیده ای ندارد  اما بازی در همین حد نیز بسیار زیباست و همین داستان کوتاه نیز بهانه کوچکی برای ورود به بازیست.

طراحی شخصیت ها و محیط بازی بسیار جذاب و  پر رنگ و لعاب است . در این بازی شما امکان انجام حالات مشارکتی بصورت آنلاین و آفلاین را دارید . در این ماجراجویی بزرگ شما باید با کمک گرفتن از توانایی های منحصربفرد هر کاراکتر از سد دشمنان و معماهای بازی بگذرید. گرافیک بازی به نسبت حجمش بسیار زیبا کار شده و همینطور صدا گذاری های بازی  بسیار حرفه ای کار شده است. این بازی نیاز به سیستم چندان قدرتمندی ندارد و با سیستم های معمولی اجرا میشود. 

 

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.
 
"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"
 
 
 
http://www.ir4u.ir/wp-content/themes/IR4U-ver1.7/images/size.png : 522 مگابایت
 
www.hkebriti.tk

 

 


مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی فکری و جذاب Trine