بروزترین سایت تفریحی و دانلود
.:: Your Adversing Here ::.

جزییاتی ازجنايت سياه باغ شيطانی+عکس

  • جمعه 27 خرداد 1390برچسب:,
  • <-PostCategory->

جزییاتی ازجنايت سياه باغ شيطانی+عکس


رديابی‌های گسترده كارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان برای شناسايی و دستگيری 7 متهم فراری «باغ وحشت» در حالي ادامه دارد كه پنج تن از تبهكاران جزئيات شب حادثه را تشريح كرده‌اند.
……..

ایران:سردار حسن كرمی – فرمانده انتظامی استان اصفهان – دیروز ضمن تشریح ماجرا گفت: براساس تحقیقات انجام شده 13 زن و مرد كه دو تن از آنها زن و شوهر، دو تن خواهر و برادر و سه تن هم اقلیت مذهبی بودند از ساعت 6 بعدازظهر 3 خرداد در یكی از باغ‌های خمینی‌شهر جشنی برپا كرده و سرگرم رقص و پایكوبی بودند كه حدود ساعت یازده و نیم شب ناگهان 12 مرد نقابدار وارد باغ شدند. آنها پس از تهدید حاضران با چاقو، 7 مرد جوان را در اتاقك انتهای باغ حبس كردند.

سپس 6 زن و دختر را سوار بر خودرو به باغی متروكه در شعاع 1500 متری همان باغ برده و 4 تن از آنها را مورد تعرض و آزار و اذیت قرار دادند. اما دو زن دیگر با ادعای اینكه باردار هستند از گزند متجاوزان در امان ماندند.

از سوی دیگر ساعت 10 دقیقه بامداد به دنبال تماس تلفنی یكی از زنان، مأموران پلیس راهی محل حادثه شده و حدود شش دقیقه بعد به آنجا رسیدند. اما هر 12 شرور شیطان‌صفت گریخته بودند. با شروع تجسس‌های ویژه پلیسی و تحقیق از شاهدان مشخص شد یكی از متهمان یك مرد سالخورده – سرایدار باغ همسایه – بوده است.

بنابراین بلافاصله او را بازداشت كردند. اما وی منكر ماجرا شد. این در حالی بود كه یكی از شاهدان گفت:‌ ساعتی قبل همین مرد را همراه چند تن دیگر دیده كه از بالای دیوار همسایه سرگرم تماشای دختران و پسران حاضر در میهمانی بوده‌اند. بدین ترتیب متهم كه چاره‌ای جز بیان حقیقت نمی‌دید لب به اعتراف گشود و هویت 11 متهم دیگر را فاش كرد.

مأموران پلیس آگاهی نیز در كمتر از 24 ساعت 5 تن از متهمان را شناسایی و دستگیر كردند.

یكی از آنها در تشریح ماجرا گفت: سرایدار باغ همسایه وقتی متوجه برپایی میهمانی در باغ مجاور شد تماس گرفت و از ما دعوت كرد برای تماشا به آنجا برویم. از آنجا كه دیوار باغ كوتاه بود به راحتی میهمانان را می‌دیدیم. در حالی كه ساعت‌ها به تماشا نشسته بودیم ناگهان وسوسه شده و پس از زدن نقاب وارد باغ شدیم. مردهای حاضر در جشن كه حالت طبیعی نداشتند در برابر ما هیچ مقاومتی نكردند و…

در حال حاضر نیز تیم پلیس به سرپرستی سرهنگ حسین‌زاده – رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان – در تلاش برای دستگیری 7 شیطان‌صفت فراری پرونده هستند كه به احتمال زیاد از استان اصفهان گریخته‌اند. بررسی سوابق متهمان نشان می‌دهد 10 تن از آنها سابقه‌دار هستند و سوابقی از جمله خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلی، نزاع و درگیری دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان همچنین گفت: افراد در محدوده خصوصی خود آزادند و براساس قانون، كسی نمی‌تواند به رفتار مردم در حریم خصوصی آنها متعرض شود.

به گفته سردار كرمی، این جنایت سیاه سازمان یافته نبود و میانگین سنی متجاوزان هم از 25 سال به پائین است.

دكتر انصاری، رئیس كل دادگستری استان اصفهان نیز در این باره گفت: به تمام افرادی كه به امنیت و حریم خصوصی مردم تعرض كنند، هشدار می‌دهیم كه دستگاه قضایی به طور قاطع با آنها برخورد خواهد كرد. این پرونده نیز به شكل ویژه و فوق‌العاده تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت و متهمان تحت تعقیب پس از دستگیری، در دادگاه كیفری استان اصفهان محاكمه خواهند شد. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان عالی‌رتبه قوه قضائیه، دیوان عالی كشور نیز به سرعت پرونده را رسیدگی خواهد كرد تا اهالی محل شاهد مجازات متجاوزان به نوامیس مردم باشند.

گفت‌وگو با یكی از تبهكاران

علی- 45 ساله- كه از مجرمان سابقه‌دار است، گفت: من و دوستانم بعضی شب‌ها برای خوشگذرانی و مصرف مشروبات الكلی به این باغ می‌آمدیم. آن شب وقتی مرد سرایدار از ما خواست به تماشای میهمانی باغ همسایه برویم، با دیدن وضعیت حاضران در جشن و نوع رفتار و لباس‌هایشان، وسوسه شده و یكی از دوستان پیشنهاد كرد وارد باغ شویم. البته من مخالف تجاوز به زنان بودم اما دوستم با قمه مرا نیز تهدید كرد و گفت اگر مقاومت كنی، می‌كشمت!

چرا مردها در مقابل‌تان مقاومت نكردند؟
آنها خودشان ترسیده بودند چرا كه خلاف كرده بودند، فكر می‌كردند نباید مقاومت كنند. البته حالت طبیعی هم نداشتند.
پشیمان نیستی؟
چرا خیلی پشیمانم ولی اسیر وسوسه شیطان شدیم اما وضعیت آنها نیز در تصمیم ما بی‌تأثیر نبود.


مشاهده ادامه مطلب جزییاتی ازجنايت سياه باغ شيطانی+عکس